به گزارش ایرنا، بازگشت خارجی های ماشین سازی به ایران این کارخانـه تولید لوله و اتصالات با استفاده از مواد اولیـه چدن‌نبا ظرفیت 60هزار تن درسال، شیرآلات پروانـه‌ای، شیرآلات یکطرفه و شیرهوا و دیگ‌های چدنی شوفاژ تولید مـی‌کند کـه پس سرگذاشتن یک دوره دشوار اقتصادی ، ظرفیت‌های تولید و اشتغال خود را افزایش داده و نیروهای جدید نیز بـه کار گرفته است.
فرماندار شـهرستان اسلامشـهرعصرروز گذشته درون حاشیـه بازدید از این مجموعه تولیدی و صنعتی ،عبور شرکت لوله و ماشین سازی ایران از شرایط بحرانی را مثبت ارزیـابی کرد وگفت: بازگشت خارجی های ماشین سازی به ایران رونق یـافتن فعالیت این شرکت کـه به افزایش مـیزان تولید و تعداد شاغلان این مجموعه منجر شده، باعث خوشحالی است.
امـیراله حقیقی کـه به همراه لطفی طلب بخشدار چهاردانگه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شـهرستان درون جلسه ای با حضور مدیران شرکت لوله و ماشین جهت بررسی و رفع مشکلات این شرکت حضور یـافته بود، افزود: خوشبختانـه با حضور افرادی جدید درون سطح مدیریت این شرکت درون چند ماه اخیر شاهد هستیم کـه این مجموعه شرایط بحرانی را سپری کرده و در راستای افزایش تولیدات خود نیروی جدید کاری نیز جذب کرده است.
وی با بیـان اینکه درون حال حاضر 550 نفر درون این شرکت مشغول فعالیت هستند اظهار داشت: مجموعه فرمانداری و دستگاههای اجرائی شـهرستان تعامل و همکاری لازم به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اسلامشـهر را داشته اند و بحمدا... بازگشت خارجی های ماشین سازی به ایران امروز شاهد هستیم کـه این تلاش ها بـه ثمر نشسته و شرکت لوله و ماشین با جدیت تمام مشغول فعالیت و تولید است.
فرماندار اسلامشـهر درون ادامـه با اشاره بـه برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال درون سطح شـهرستان گفت: همانگونـه کـه رئیس جمـهوری ایجاد اشتغال را مـهمترین دغدغه دولت و وزارتخانـه های مختلف عنوان د درون شـهرستان اسلامشـهر نیز این موضوع درون اولویت کاری دستگاههای اجرائی قرار دارد و تلاش ما این هست تا ضمن حمایت و کمک بـه واحدهای تولیدی مشکل دار، زمـینـه را به منظور گسترش و رونق یـافتن فعالیت مجموعه های صنعتی و تولیدی بزرگ و همچنین بنگاههای اقتصادی کوچک فراهم کنیم.
در حاشیـه این دیدار، محمدرضا بابایی ، مدیرعامل این شرکت نیز درون سخنانی ضمن بیـان اینکه این شرکت با فائق آمدن بر مشکلات ظرفیت تولید روزانـه خود را بـه 200 تن رسانده و بدهی های جاری بـه ادارات خدمات رسان نیز درون حال پرداخت است، گفت: با حمایت مدیران اجرائی شـهرستان بویژه فرماندار اسلامشـهر تعداد شاغلان این شرکت که تا پایـان سال جاری از 550 نفر بـه 700 نفر افزایش یـابد.
شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران بـه عنوان اولین واحد صنعتی ذوب و تولیدکننده چدن درون ایران درون سال 1338 شمسی با هدف تولید لوله و اتصالات چدنی به منظور مصارف آبرسانی و دیگ‌های چدنی به منظور تأمـین آب و هوای گرم موسسه‌ها و ساختمان‌ها، تأسیس شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یـافته درون شبانـه روز با کانال ایرنا استان تهران درون تلگرام بـه نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:اکبرکریمـی انتشاردهنده:موسی فعالیـان
تهرام/7251/1735 / 1539

انتهای پیـام /* . بازگشت خارجی های ماشین سازی به ایران




[رونق تولید واشتغال بـه شرکت لوله و ماشین سازی ایران بازگشت بازگشت خارجی های ماشین سازی به ایران]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 06:12:00 +0000